رئیس کمیته پزشکی فدراسیون فوتبال گفت: در دربی ۷۸ نمونه دوپینگ‌های بیشتری گرفته می‌شود.

 

به گزارش راسخون به نقل ازتسنیم و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، احمد هاشمیان اظهار داشت: هر چقدر حساسیت یک دیدار در بازی‌های لیگ برتر بیشتر باشد، شانس نمونه‌گیری برای کنترل دوپینگ بیشتر است. باتوجه به اینکه این بازی بسیار حساس است، ماموران کنترل دوپینگ نیز در این دیدار حضور داشته و نمونه‌های بیشتری گرفته می‌شود.

وی در ادامه بیان کرد: امکان حضور ماموران کنترل دوپینگ در مسابقه دربی وجود داشته و همان طور که بارها اعلام کرده‌ام بازیکنان حرفه‌ای لیگ فوتبال کشور، مخصوصا 2 تیم پرسپولیس و استقلال کاملا نسبت به وظایف حرفه‌ای خود آگاه هستند و در این خصوص می‌دانند چه تکالیفی دارند و شک ندارم که آنها کاملا آماده دادن نمونه بوده و از این بابت خیال‌مان راحت است.

رئیس کمیته پزشکی خاطرنشان کرد: کادر پزشکی و فنی تیم ها کاملا هوشیار و آشنا هستند و جای هیچ نگرانی از بابت حضور ماموران کنترل دوپینگ در مسابقه ندارم. مطمئنم بازیکنان، کادر فنی و مدیریتی باشگاه پرسپولیس و استقلال با خیال راحت در این مسابقه حضور خواهند داشت و در صورت انتخاب بازیکنان، بدون هیچ مشکلی نمونه دوپینگ خود را در اختیار مامورین کنترل دوپینگ می گذارند.

رئیس کمیته پزشکی در ادامه بیان کرد: باز هم به بازیکنان لیگ حرفه‌ای فوتبال تاکید می‌کنم همواره مراقب رفتار حرفه‌ای خود باشند و نگذارند کوچکترین لغزشی باعث بروز محرومیت‌شان شود.

/117/